0

Szakértőnk válaszol

Szakértőnk válaszol
A termékkel kapcsolatos kérdéseidet itt teheted fel.
felhasználó: Maycsi2018.12.06. 11:32:00
A kérdés és a válasz az következő termékekre értelmezhető:
Tisztelt Guruk! Kaptam egy Navon Relax Delux robotot már karácsonyra. Majdnem leesett a lépcsőn, a virtuális falat nem érzékeli, megáll, toporog és indokolatlanul tolatva megy. Gondolom a tolatás miatt nem érzékeli sem a lépcsőt, sem a falat. Van hogy nekimegy a falnak és folyamatosan próbál mégis előre menni. Egyébként a tisztításával elégedett vagyok, a felmosásával is, és halkabb mint a Romba 696! Tudok-e valamit tenni hogy biztonságosan tudjam használni az emeleten is?

Kedves Maycsi

Az emeleten ne használja a virtuális falat leesés ellen, arra ott vannak a robot alján lévő mélységérzékelők. Valószínű így nem fog jelentkezni a probléma.

Üdvözlettel:Robotguru

felhasználó: Anna2018.12.06. 11:15:00
A kérdés és a válasz az következő termékekre értelmezhető:
Kedves Robotguru, Windows 10 operációs rendszerű mobiltelefonom van, és úgy tudom, hogy Windowsra nincs alkalmazás fejlesztve a robotporszívóhoz. Lehet-e alkalmazás nélkül működtetni a terméket, illetve lehet-e alkalmazás nélkül programozni (időzíteni) a működését? Válaszát előre is köszönöm. Üdvözlettel Anna

Kedves Anna

Amelyik robot rendelkezik applikációval, a legtöbb készülék esetében csak ott lehet beállítani pl. az időzítést. A Samsung, LG robotokhoz mellékelnek távirányítót, így ott nem szükséges az app használata az időzítés beállításához.

Üdvözlettel:Robotguru

felhasználó: johny9892018.12.06. 10:42:00
A kérdés és a válasz az következő termékekre értelmezhető:
Tisztelt Robotguru! A termékből mikorra várható, hogy lesz? Köszönettel Berbás Roland

Üdvözlöm

Jövő hét elején várható a következő szállítmány.

Üdvözlettel:Robotguru

felhasználó: Zoli2018.12.05. 23:17:00
A kérdés és a válasz az következő termékekre értelmezhető:
Nem tudom csatlakoztatni újból a wifihez. Egyszer már sikerű működött most nem csatlakozik rá a wifi re csak egyfolytába villog a jele.És az alkalmazásban is csak pörög a jel nem csatlakozik.

Üdvözlöm Zoltán

Javaslom resetelje le a roboton a wifit, és törölje le majd telepítse újra az applikációt.

Amennyiben a hiba továbbra is jelentkezne, kérem jelezze felénk.

Üdvözlettel:Roobotguru

felhasználó: mandliborozo@gmail.com2018.12.05. 22:15:00
A kérdés és a válasz az következő termékekre értelmezhető:
Érdeklődni szeretnék,hogy a panelt dugaljba is lehet -e csatlkoztatni. Válaszukat köszönöm

Kedves mandliborozo@gmail.com!

Igen, a fűtőpanel hálózati csatlakozóval rendelkezik.

Üdvözlettel:

Robotguru

felhasználó: Krisztián2018.12.05. 13:17:00
A kérdés és a válasz az következő termékekre értelmezhető:
ez most az s50 vagy az s55?

Üdvözlöm

S50-fehér színű.

Üdvözlettel:Robotguru

felhasználó: Mónika2018.12.05. 11:36:00
A kérdés és a válasz az következő termékekre értelmezhető:
Üdvözlöm! 2 Beaglenk van és a szőr feltamarítás lenne a fontos napi szinten. Mi a különbség a Xiaomi roborok 1és a 2 között, melyik szív erősebben,szőnyeg van. Felmosó funkció nem létszükség. Köszönöm szépen! Mónika

Kedves Mónika!

Ha nem fontos feltörlési funkció, akkor a Roborock1-et nyugodtan választhatják., szívóteljesítménye és szőnyegtakartíási képességük azonos.

Üdvözlettel: Robotguru

felhasználó: Dudas Gabor2018.12.05. 08:11:00
A kérdés és a válasz az következő termékekre értelmezhető:
Kedves Szakértő . Shaggy szőnyeg tisztítására alkalmas e ? Köszönöm

Kedves Dudás Gábor!

Hosszúszálú shaggy szőnyeg takarítására ezt a modellt sem javasoljuk. 

Üdvözlettel: Robotguru

felhasználó: Penell2018.12.04. 19:39:00
A kérdés és a válasz az következő termékekre értelmezhető:
Electrolux PURE i9 Aplikácio az Magyar nyelvű?

Üdvözlöm

Az applikáció magyar nyelven sajnos nem áll rendelkezésre.

Üdvözlettel:Robotguru

felhasználó: Anna2018.12.04. 15:21:00
A kérdés és a válasz az következő termékekre értelmezhető:
Kedves Robotguru! Vettem egy Navon relax porszivót. A töltőn világit, de nem tudom a készüléket elinditani. Mit kell tennem vele? A használati útmutatóban semmit nem találtam az első üzembehelyezésről.

Kedves Anna

Győződjön meg róla, hogy a robot oldalán lévő főkapcsoló be van-e kapcsolva. Amennyiben a dokkolón van a készülék, a táviránytó segítségével indítsa el.

Üdvözlettel:Robotguru


Készítette: NeoSoft Kft.
© 2010-2017 Robotguru Kereskedőház. Minden jog fenntartva.
youtube blog mail összehasonlít

Link megosztása e-mailben

Bejelentkezés

Elfelejtett jelszó
Vissza

Hírlevél feliratkozás

* A csillaggal jelölt mezők kitöltése szükséges! Az űrlapon szereplő adatok megadása önkéntes.