0

irobotguru.hu listája

  • Db/oldal:
  • Rendezés:
14 db termék a listában
700-as sorozathoz való alkatrészek, kiegészítők
Szakértőnk válaszol
A termékkel kapcsolatos kérdéseidet itt teheted fel.
felhasználó: Kurucz Attiláné2016.02.15. 12:08:00
A kérdés és a válasz az következő termékekre értelmezhető:
500-as sorozatból van robotom, eksicserére szorul. Ez beletehető, mert ha megnézem a méretét nem azonos a \\\\\\\"iRobot Roomba® akkumulátor\\\\\\\" -éval.

Kedves Kirucz Attiláné! Igen, a Roomba 500-as sorozat modelljei az új, megnövelt élettartamú XLife akkumulátorral is működnek. Ha gondolod, a szervizben átvizsgáltathatod a készüléket, mielőtt akksicserére kerül sor, így biztos, hogy még hosszú évekig kiválóan fog működni a robotod. Üdv: Robotguru 

felhasználó: Tóth Andrásné2016.02.23. 17:46:00
A kérdés és a válasz az következő termékekre értelmezhető:
T. Címzett! iRobot Roomba 531-es modelem van.! Régen vettük,Debrecenben? SMART Centrum Kft: Az a problémám,nem tudom elindítani,mert nem töltődik fel,és nem is világit? Nagyon hiányzik 69 éves vagyok és nagy hasznát vettem. Előre is köszönöm a segítséget: Tisztelettel,Tóth Andrásné

Kedves Tóth Andrásné! A leírtak alapján úgy tűnik, hogy akkumulátor probléma lesz, ami egy ennyi idős gép esetében természetes. Az akkumulátort meg tudod rendelni webáruházunkban. Ha el tudod juttatni a szervizbe, akkor érdemes lenne az akkumulátor cserét egy számítógépes állapotfelméréssel összekötni, hogy képet kapj a robot állapotáról és még sokáig takarítson a Roomba helyetted:-) Üdvözlettel: Robotguru
felhasználó: majsai zsolt2016.08.17. 19:15:00
A kérdés és a válasz az következő termékekre értelmezhető:
A másfél éves 631-es roomba porszívóm töltőn gyorsan villog \\\"sárgán\\\" majd piros villogásra vált és hibajelzést ad. Elindítani sem tudom. Az akkumulátorával lehet probléma vagy mással is? Köszönettel:Zsolt

Kedves Zsolt! Érdemes lenne még a 2 év garanciális időn belül a robotporszívót a garanciális iRobot szervizbe eljuttatni, hogy megnézzék, mi okozza ezt a hibás működést. Tudni kellene azt is, hogy milyen hibaüzenetet jelez a készülék. Üdv: Robotguru
felhasználó: Feri782016.06.09. 09:25:00
A kérdés és a válasz az következő termékekre értelmezhető:
TiszteltRobotguru! Roomba 562 Pet-em van. Gondolom akku bibi lesz, de azért rákérdezek. Feltölt, sárgától zöldig rendesen, de van úgy,hogy 15 perc után piros jelzés és megáll. De van, hogy simán végez és visszaáll a dokkra. Próbáltam hosszan nem használni, ilyenkor végigcsinálja a gyorsan pulzálós karbantartó fázisát is rendesen. Szóval kiszámíthatatlan, hogy mikor találom dolga végeztével az állomáson, vagy \\\"elpusztulva\\\" a szoba közepén. Kérdésem, van-e kisütő funkció az akksihoz? Mindenképpen csere javasolt-e? Ha jól látom az XLife jó lenne, így van-e?

Szia Feri78! Biztos, ami biztos, ezt a robotot érdemes lenne átnézni akku csere előtt, hogy utána még sokáig tudd használni. Küldöm a Robotguru Robotszerviz elérhetőségeit: 1146 Budapest, Istvánmezei út 6. (Récsei Center), telefon: +36 70 770 6868 vagy +36 1 445 1123, szerviz@robotguru.hu Üdvözlettel: Robotguru
felhasználó: Szabó Lászlóné Kesjár Terézia2016.08.02. 09:10:00
A kérdés és a válasz az következő termékekre értelmezhető:
A 7 éves iRoomba porszívóm már alig szívja fel a koszt. Lehet, hogy aksit kellene cserélni benne? Lehetséges-e ehhez a régi robothoz új akkut venni?

Kedves Terézia! A leírtak alapján biztos szükséges az akkumulátor csere. Lehet még hozzá akkut venni.  Érdemes lenne behozni vagy beküldeni a Roombát a Robotszervizbe egy akkucserével egybekötött átvizsgálásra, hogy a robot még sokáig megelégedésére működjön és segítsen Önnek. Üdvözlettel: Robotguru
felhasználó: adbognar71@gmail.com2016.06.02. 21:23:00
A kérdés és a válasz az következő termékekre értelmezhető:
Tisztelt Cím! A mai napon kicseréltem a 700-as sorozatú porszívórobotban az akkumulátort. Azóta mintegy 40 perc töltés után ERR 5 hibát jelez. A software-t alaphelyzetbe állítottam a használati utasítás szerint, de így is ugyanezt ismétli 40 perc után és leáll a töltés. Mi lehet a hiba? Köszönöm.

Kedves adbognar71! Ezzel a kéréssel, kérem, forduljon a Robotguru Robotszervizhez, elérhetőségei 1146 Budapest, Istvánmezei út 6. (Récsei Center), telefon: +36 70 770 6868 vagy +36 1 445 1123, szerviz@robotguru.hu Üdvözlettel: Robotguru
Ablak bezárása
A termék a kosárba került!
Készítette: NeoSoft Kft.
©2010-2016 Robotguru Kereskedőház. Minden jog fenntartva.

Link megosztása e-mailben

Bejelentkezés

Elfelejtett jelszó
Vissza

Hírlevél feliratkozás

* A csillaggal jelölt mezők kitöltése szükséges! Az űrlapon szereplő adatok megadása önkéntes.